Coș

Newsletter

Doar introduceți adresa de e-mail pentru a obține toate cele mai recente oferte

Garanție și Returnare

GARANȚIE:

Garanția produselor este diferită în funcție de categoriile acestor. Garanția minimă este de 1 an pentru toate produsele ofertate. Anumite produse au garanție extinsă, garanție ce va fi specificată în fiecare caz în parte.

Produsele se livrează cu Certificat de Garanție anexat la Factură în momentul livrarii.

La acest magazin online se poate să cumpărați produse simple si produse complexe. Produsele simple sunt realizate, ieșite din producție, aflate în stocul nostru sau in stocul furnizorilor. Produsele complexe sunt realizate/fabricate numai la comandă pe bază de specificații. Acestea din urmă, nu exista pe stoc si se produc numai pe bază de comandă.

RETURNARE:

Dacă ați cumpărat un produs simplu sau un serviciu on-line, aveți, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare. Comanda returnată trebuie sa fie în cutia originală, cutia sigilată, fară a prezenta urme de utilizare, distrugere.

14 zile pentru anularea și returnarea achizițiilor

Aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna produsele cumpărate și pentru a cere rambursarea totală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.

Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă pentru toate achizițiile. Iată câteva produse exceptate:

  • bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade determinate
  • produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
  • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)
  • înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire
  • conținutul digital, dacă ați început deja descărcarea sau vizualizarea în streaming
  • bunuri cumpărate de la persoane fizice
  • contractele urgente de reparații și întreținere

 
Menționăm că această listă nu este exhaustivă.

Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.

Cum puteți anula o achiziție

Trebuie să ne informați  cu privire la decizia de anulare a achiziției. Nu este suficient doar să trimiteți produsele înapoi. Trebuie să completați formularul de returnare pe care să îl puteți folosi pentru a comunica decizia dumneavoastră. Dacă nu doriți, nu sunteți obligat să folosiți formularul.

Formular retur marfă (pdf)

Se poate să ne informați  în momentul în care trimiteți produsele înapoi, de exemplu prin adăugarea unei declarații scrise la produsele pe care le returnați prin poștă sau prin trimiterea  unui e-mail.

Pentru a trimite înapoi produsele neutilizate, aveți la dispoziție 14 zile din momentul în care ne-ati informat.

La unele produse  nu se percepe taxe pentru returnarea. În momentul informării dvs. ref. la returnare, va vom anunța daca dacă exista taxă de returnare si valoarea acesteia. Nu trebuie să plătiți eventuale taxe despre care nu ați fost informat.

Pentru mărfuri voluminoase,  vă oferim cel puțin o estimare a costurilor de returnare.